Travel Klantenservice
Flynck is dé strategisch partner in Customer Care
Flynck biedt reisorganisaties de oplossing om klantenservice te kunnen uitbesteden. Middels hbo+ geschoold personeel helpen wij uw huidige klanten, zowel inbound als outbound, van service en advies te voorzien, en oud-reizigers en afgebroken boekingen telefonisch terug te halen in de funnel. De reisbranche is de afgelopen jaren verschoven naar een online markt, waar gerenommeerde reisorganisaties concurreren op basis van foto’s en prijs. De merkbeleving en loyaliteit aan de lokale reisadviseur is online lastig vorm te geven. Dit laatste doen onze customer care agents vanuit ons high-end callcenter door naast de (oud-)reizigers te gaan staan, met als doel het uitzoeken van een passende reis en online te begeleiden met de boeking. Met onze klantenservice creëren wij loyaliteit en herhalingsboekingen, voor particuliere boekingen en zakelijke reisoplossingen. Wij hebben de systemen hiervoor klaarstaan en werken graag nauw samen met het huidige service center. Door het telefonisch begeleiden van reizigers wordt er tevens merkentrouw gecreëerd, wat een herhalingsaankoop vergroot.
- Outbound opvolging warme leads, inbound support en relatiebeheer op reizigers voorgaande jaren en uw huidige klanten
- 40% conversie op retentie afgebroken boekingen
- Opgeleide hbo+ medewerkers als reisconsulent voor maximale klanttevredenheid
- Stijging positieve reviews op Google, Trustpilot, etc.
Klantenservice uitbesteden?
Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u zsm terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Professioneel klantenservice uitbesteden
Flynck is dé strategisch partner in customer service en customer care.
Nooit meer een tekort aan klantenservice medewerkers en de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen. Een dedicated customer service team zonder ziekteverzuim, inwerkperiode of andere HR problemen.
- Vanaf 750 euro per maand heeft uw onderneming een klantenservice-afdeling.
- Altijd voldoende customer care agents beschikbaar.
- HBO+ geschoold en klant specifiek getraind
- Dedicated Teamleider met een klein team
- State of the art callcenter
- Gespecialiseerde medewerkers voor e-mail
- Trainers en kwaliteit controleurs
- Flynck is specialist in klantensrvice