Business to consumer

Bevorder uw contact met consumenten

Business to consumer

Bevordert uw contact met consumenten

Flynck bevordert uw contact met consumenten volgens bewezen werkwijzen. Uw organisatie wordt schaalbaar en flexibel.

Wij ondersteunen onze B2C-opdrachtgevers door warme leads en relaties proactief correct te informeren en te begeleiden tot en met langdurig tevreden klant.

We volgen de lead vanaf het eerste contactmoment snel en accuraat op, en begeleiden tot en met tevreden klant. Flynck stelt het aangaan van de relatie met klanten centraal, in plaats van een korte termijn ‘interactie’. Onze medewerkers stellen zich voor als uw binnendienst, en bellen altijd met een herkenbaar nummer uit. Wij verzorgen de outbound, inbound en klantenservice van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 21:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Daarnaast verrichten we ook cross- en upsellmogelijkheden voor zowel uw nieuwe leads, als uw bestaande klanten.

  • Snelle en kundige opvolging van alle klantcontacten
  • Outbound, inbound & support
  • Ook in de avonduren en de zaterdag
  • NPS, maximale service & retentie

Zowel overdag als in de avonduren en de zaterdag

Zowel overdag als in de avonduren en de zaterdag

Bekijk sectoren

Klantenservice uitbesteden?

Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u zsm terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bedankt voor uw bericht. U wordt binnen 1 werkdag teruggebeld.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Professioneel klantenservice uitbesteden

Flynck is dé strategisch partner in customer service en customer care.

Nooit meer een tekort aan klantenservice medewerkers en de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen.  Een dedicated customer service team zonder ziekteverzuim, inwerkperiode of andere HR problemen.

  • Vanaf 750 euro per maand heeft uw onderneming een klantenservice-afdeling.
  • Altijd voldoende customer care agents beschikbaar.
  • HBO+ geschoold en klant specifiek getraind
  • Dedicated Teamleider met een klein team
  • State of the art callcenter
  • Gespecialiseerde medewerkers voor e-mail 
  • Trainers en kwaliteit controleurs
  • Flynck is specialist in klantensrvice

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij maken graag eens kennis om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen

Contact