Contact
Klantenservice2022-08-31T10:11:33+02:00

Klantenservice zoals het hoort.

Maximale klantentevredenheid en customer support door hbo+ geschoold personeel? Wij zijn het customer care verlengstuk van uw organisatie.

Neem contact op

Gelijk starten? Binnen 2 weken, heeft u een professionele klantenservice afdeling

Vertrouwd door de beste merken

Voordelen van Premium Klantenservice

Kwaliteit gegarandeerd

Klantenservice insourcing of outsourcing. U wilt de controle behouden. Het is immers uw imago. Flynck is uw strategisch partner en begrijpt dat als geen ander. Onze maatwerk klantcontactoplossingen maken van iedere interactie de beste klantervaring.

Volledige controle

Volledige controle met (remote) toegang tot alle klantgesprekken en interacties. U heeft realtime management rapportages en Big Data analyses, waardoor wij het klantgedrag voorspellen en ROI-gedreven werken.

Dedicated managers

Uw organisatie blijft schaalbaar en flexibel. Wij werken bewust met kleine teams van hbo+ geschoolde medewerkers en dedicated managers. Persoonlijk contact met maximale klanttevredenheid.

Veilig en compliant

Flynck is volledig compliant aan de AVG en werkt met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.

  • Bewezen succes 

Klanttevredenheid staat bij ons centraal

Flynck heeft een bewezen track-record en ervaren management. Service zit in ons DNA. Wij ondersteunen in groei, kwaliteit en schaalbaarheid.

Lees meer
  • HBO+ personeel

Hoge kwaliteit en maximaal resultaat

Met een geavanceerd callcenter en hbo+ personeel dat ouderwets hard rent voor de klant, gaan we een flinke stap verder dan andere customer support centers. Met realtime inzage in uw campagne, overal en altijd.

Waarom kiezen voor Flynck

Onze resultaten

85%

Verlaging kosten

90%

Engagement klanten

92%

Klanttevredenheid (nps)

  • Geen opstartkosten

Klantenservice personeel tekort?

Flynck staat bekend om de hoge service en lage kosten. Hoog in service, laag in kosten. Door schaalvoordeel, het gebruik van efficiënte systemen, dedicated teamleiders en 50 jaar ervaring, kunnen wij uw klantenservice personeelstekort binnen 2 weken oplossen.

Lees meer

Onze klantenservice diensten

Telefoondienst

Uw telefoondienst uitbesteden doet u bij Flynck. Mis nooit een telefoontje en maak van uw klanten ambassadeurs.

Antwoordservice

Inkomende vragen via e-mail en telefoon afhandelen? Wij zorgen voor maximale klanttevredenheid door hbo+ personeel.

Webcare

Altijd bereikbaar via email, livechat en social media. Klantenservice uitbesteden doet u met een gerust hart bij Flynck.

Onze sectoren

Veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen een antwoordservice, telefoonservice of storingsdienst?2022-07-19T10:05:04+02:00

Onder antwoordservice verstaan wij het aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies calls naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door u aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen.

Hoe worden call agents opgeleid om zodoende mijn telefoon op te nemen?2022-07-19T10:05:11+02:00

Flynck faciliteert sales voor opdrachtgevers middels HBO+ personeel. Waar outsourcing van de sales vaak gepaard gaat met vermindering in kwaliteit en opdringerig verkoop, zijn onze medewerkers geselecteerd en opgeleid in het “prettig” verkopen van uw producten en/of diensten. U hoeft enkel de afspraken op te volgen of deals te controleren.

 

Waarom zou ik gebruik maken van jullie diensten en niet een vaste medewerker in dienst nemen?2022-07-19T10:05:18+02:00

Vanaf 750 euro (ex btw) per maand richten wij uw klantenservice professioneel in

Hoe wij dit doen?

  • Medewerkers zijn hoogopgeleid en getraind in adequaat en vriendelijk klantcontact
  • Teamleider die leidinggeeft aan een klein team
  • State of the art belsysteem
  • Aparte gespecialiseerde groepen medewerkers voor e-mail afhandeling
  • Trainers en kwaliteit controleurs
Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?2022-07-19T10:13:02+02:00

Door het gebruik van efficiënte systemen, dedicated teamleiders en 50 jaar ervaring kunnen wij binnen 2 weken voor u aan de slag!

Zit ik gelijk vast aan een jaarcontract of kan ik ook tijdelijk gebruik maken van jullie diensten?2022-07-19T10:13:09+02:00

Opdrachtgevers kunnen bij ons om de maand de samenwerking beëindigen.

Is het mogelijk om meldingen direct in ons systeem te laten zetten middels een API?2022-07-19T10:13:18+02:00

Dit is afhankelijk van het systeem waarmee u werkt. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe gaan jullie om met onze gegevens?2022-07-19T10:13:24+02:00

Wij zijn volledig compliant aan de AVG en werken met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.

Is een No Cure No Pay vergoeding mogelijk?2022-07-19T10:13:31+02:00

Er zijn bij ons ook no cure no pay vergoedingen mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden

Hoe kan ik jullie bereiken?2022-07-19T10:13:40+02:00

Voor de telefoonservice voorzien we u graag van een vast contactpersoon. Daarnaast staat de helpdesk altijd voor u klaar van 9:00 tot 21:00 uur.

Kunnen jullie een afspraak voor mij inplannen?2022-07-19T10:13:45+02:00

Dat kan zeker! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Onze medewerkers kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen de afspraak voor u in. U krijgt een melding als er een nieuw afspraak gepland staat.

Zit ik gelijk vast aan een jaarcontract of kan ik ook tijdelijk gebruik maken van uw diensten?2022-07-19T10:13:51+02:00

U kunt ook tijdelijk gebruik maken van onze diensten. De opzegtermijn is twee maanden.

Kan ik de gesprekken meeluisteren?2022-07-19T10:13:57+02:00

Ja, de gesprekken zijn live mee te luisteren en worden 2 maanden bewaard. Daarnaast wordt elke call met gespreksnotitie opgeslagen bij uw campagne

Wat zijn de kosten?2022-07-19T10:14:04+02:00

Wij nemen de opstartkosten voor onze rekening. De initiële opstartkosten bedragen normaliter EUR 2.500,- (excl. BTW). Opstartkosten zijn voor het bouwen van de campagne, inregelen van de database, managementtijd, email- en rapportagestructuur, implementatie vragenlijst, scripts en training.

Klantenservice uitbesteden?

Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u z.s.m. terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bedankt voor je bericht. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Ga naar de bovenkant