Vertrouwd door de beste merken
Voordelen van Premium Klantenservice
Kwaliteit gegarandeerd
Klantenservice insourcing of outsourcing. U wilt de controle behouden. Het is immers uw imago. Flynck is uw strategisch partner en begrijpt dat als geen ander. Onze maatwerk klantcontactoplossingen maken van iedere interactie de beste klantervaring.
Volledige controle
Volledige controle met (remote) toegang tot alle klantgesprekken en interacties. U heeft realtime management rapportages en Big Data analyses, waardoor wij het klantgedrag voorspellen en ROI-gedreven werken.
Dedicated managers
Uw organisatie blijft schaalbaar en flexibel. Wij werken bewust met kleine teams van hbo+ geschoolde medewerkers en dedicated managers. Persoonlijk contact met maximale klanttevredenheid.
Veilig en compliant
Flynck is volledig compliant aan de AVG en werkt met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.
Onze resultaten
85%
Verlaging kosten
90%
Engagement klanten
92%
Klanttevredenheid (nps)
Geen opstartkosten
Klantenservice personeel tekort?
Flynck staat bekend om de hoge service en lage kosten. Hoog in service, laag in kosten. Door schaalvoordeel, het gebruik van efficiënte systemen, dedicated teamleiders en 50 jaar ervaring, kunnen wij uw klantenservice personeelstekort binnen 2 weken oplossen.
Onze klantenservice diensten
Onze sectoren
Veelgestelde vragen
Onder antwoordservice verstaan wij het aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies calls naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door u aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen.
Flynck faciliteert sales voor opdrachtgevers middels HBO+ personeel. Waar outsourcing van de sales vaak gepaard gaat met vermindering in kwaliteit en opdringerig verkoop, zijn onze medewerkers geselecteerd en opgeleid in het “prettig” verkopen van uw producten en/of diensten. U hoeft enkel de afspraken op te volgen of deals te controleren.
Vanaf 750 euro (ex btw) per maand richten wij uw klantenservice professioneel in
Hoe wij dit doen?
- Medewerkers zijn hoogopgeleid en getraind in adequaat en vriendelijk klantcontact
- Teamleider die leidinggeeft aan een klein team
- State of the art belsysteem
- Aparte gespecialiseerde groepen medewerkers voor e-mail afhandeling
- Trainers en kwaliteit controleurs
Door het gebruik van efficiënte systemen, dedicated teamleiders en 50 jaar ervaring kunnen wij binnen 2 weken voor u aan de slag!
Opdrachtgevers kunnen bij ons om de maand de samenwerking beëindigen.
Dit is afhankelijk van het systeem waarmee u werkt. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Wij zijn volledig compliant aan de AVG en werken met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.
Er zijn bij ons ook no cure no pay vergoedingen mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden
Voor de telefoonservice voorzien we u graag van een vast contactpersoon. Daarnaast staat de helpdesk altijd voor u klaar van 9:00 tot 21:00 uur.
Dat kan zeker! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Onze medewerkers kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen de afspraak voor u in. U krijgt een melding als er een nieuw afspraak gepland staat.
U kunt ook tijdelijk gebruik maken van onze diensten. De opzegtermijn is twee maanden.
Ja, de gesprekken zijn live mee te luisteren en worden 2 maanden bewaard. Daarnaast wordt elke call met gespreksnotitie opgeslagen bij uw campagne
Wij nemen de opstartkosten voor onze rekening. De initiële opstartkosten bedragen normaliter EUR 2.500,- (excl. BTW). Opstartkosten zijn voor het bouwen van de campagne, inregelen van de database, managementtijd, email- en rapportagestructuur, implementatie vragenlijst, scripts en training.
Klantenservice uitbesteden?
Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u z.s.m. terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.