Klantenservice in Real Estate

Flynck is dé strategisch partner in Customer Care

Klantenservice uitbesteden bij Flynck geeft u als ondernemer de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen. Wij leveren exceptionele customer service voor makelaardij, vastgoedfondsen, etc. Flynck heeft ruime ervaring in de snelle en effectieve opvolging van uw leads, evenals het relatiebeheer van uw klantbestand. Flynck kan inbound- en outbound klantenservice voor u uit handen nemen. Naast het bieden van uitstekende service, ondersteunen wij in uw portefeuillebeheer en customer care. Oud-klanten waarderen de persoonlijke aandacht waardoor er merkbeleving en loyaliteit ontstaat. Klanten worden zo ambassadeur in plaats van een eenmalige transactie. Wij beheren de binnendienst van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat tot en met het agendabeheer voor makelaars en accountmanagers. Klanten worden direct geholpen. De adviseur of makelaar kan zo kostbare tijd effectief en efficiënt inzetten met een aanzienlijk hoger rendement.

  • HBO+ en WFT geschoolde medewerkers
  • Dedicated managers met ruime ervaring
  • Razendsnelle klant- en leadopvolging, middels een API koppeling
  • Ruime openingstijden, ook in de avonduren en op de zaterdag
  • Opgeleide hbo+ medewerkers telemarketing, klantenservice en accountmanagement
  • Klanten worden uw ambassadeurs

Klantenservice is key in Real Estate

Klantenservice uitbesteden?

Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u zsm terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bedankt voor uw bericht. U wordt binnen 1 werkdag teruggebeld.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Eenvoudige klantenservice uitbesteden

Flynck is dé strategisch partner in customer service en customer care.

Nooit meer een tekort aan klantenservice medewerkers en de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen.  Een dedicated customer service team zonder ziekteverzuim, inwerkperiode of andere HR problemen.

  • Voor 2.000 euro de productiviteit van van 1 FTE
  • Altijd voldoende customer care agents beschikbaar.
  • HBO+ geschoold en klant specifiek getraind
  • Dedicated Teamleider met een klein team
  • State of the art callcenter
  • Gespecialiseerde medewerkers voor e-mail 
  • Trainers en kwaliteit controleurs
  • Flynck is specialist in klantensrvice