IT & SaaS Klantenservice

Flynck is dé strategisch partner in Customer Service

Klantenservice uitbesteden geeft bij Flynck geeft u als ondernemer de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen. Hoe bereikt u het maximale service level en positieve reviews van klanten? Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten ambassadeurs worden? En hoe verbindt u deze klanten blijvend aan uw organisatie?  Wij leveren exceptionele customer care. Bij onze opdrachtgevers die hun klantenservice aan ons uitbesteden worden klanten ambassadeur en bevelen hun netwerk aan om klant te worden. Flynck is hét high-end contactcenter, en verbindt de online wereld met offline. Wij hebben een unieke methode ontwikkeld om complexe klantinteracties in de IT en Software as a Service markten van optimale eerstelijns support te voorzien. Wij zetten hbo+ medewerkers in om de inboundsupport en klantenservice voor uw huidige klanten te verzorgen, zodat deze altijd snel, efficient en kundig worden geholpen.

  • Stroomlijnen van processen voor effectieve support en maximale klanttevredenheid
  • Omnichannel klantenservice
  • Customer Care voor complexe IT & SaaS-oplossingen
  • Opgeleide hbo+ medewerkers support, klantenservice en accountmanagement

Klantenservice voor IT & SAAS

Klantenservice uitbesteden?

Altijd zeker dat uw klanten de service krijgen die ze verdienen. Onze HBO+ customer care agents staan 24/7 voor u klaar. Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u zsm terug voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bedankt voor uw bericht. U wordt binnen 1 werkdag teruggebeld.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Professioneel klantenservice uitbesteden

Flynck is dé strategisch partner in customer service en customer care.

Nooit meer een tekort aan klantenservice medewerkers en de zekerheid dat uw klanten altijd goed worden geholpen.  Een dedicated customer service team zonder ziekteverzuim, inwerkperiode of andere HR problemen.

  • Vanaf 750 euro per maand heeft uw onderneming een klantenservice-afdeling.
  • Altijd voldoende customer care agents beschikbaar.
  • HBO+ geschoold en klant specifiek getraind
  • Dedicated Teamleider met een klein team
  • State of the art callcenter
  • Gespecialiseerde medewerkers voor e-mail 
  • Trainers en kwaliteit controleurs
  • Flynck is specialist in klantensrvice